SZÁLLÍTÁSI DÍJAK ÉS FELTÉTELEK

A webáruházban kiválasztott és megrendelt termékeket 1-3 munkanapon belül leszállítjuk Önnek, munkaidőben 08:00-17:00 óra között a GLS futárszolgálat segítségével.

Szállítási információk

A hétköznap reggel 09:00 óráig leadott rendeléseket, másnap, legkésőbb az azt követő munkanapon kézbesítjük a GLS futárszolgálat segítségével. Minden igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy valamely termék pillanatnyilag nincs készleten. Ez esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot. A rendeléshez kapcsolódó aktuális szállítási díj folyamatosan kijelzésre kerül a kosár ikon mellett, mikor a terméket a kosárba helyezte. A szállítási díjak automatikusan változnak és kijelzésre kerülnek. 

Szállítási módok

A megrendelés leadása során az alábbi szállítási módok közül választhat:

- személyes átvétel telephelyünkön az 5000, Szolnok, Abonyi út 1. cím alatt munkaidőben H-P 08:00-17:00 óra között                                   

- GLS futárszolgálat

-MPL futárszolgálat

Szállítási díjak GLS futárszolgálat:

-Szállítási díj GLS futárral: bruttó 2490 Ft /csomag. Egy csomag maximális súlya 40 kg lehet.

-Rugalmas kézbesítés: 0 Ft (Címzett értesül a futár telefonszámáról, a kézbesítés várható idejéről, cím/dátum módosításának lehetőségéről.)

-Utánvét 30 000 Ft-ig: 500 Ft
-Utánvét 30 001 Ft-tól 499 995 Ft-ig: 990 Ft

Szállítási díjak MPL futárszolgálat:

 

Nettó 40.000 Ft feletti rendelés esetén 0 (nulla) Ft a szállítás és az utánvét díja, kivéve a speciális szállítású igényű termékeket.

Speciális szállítású igényű termékek:

A speciális szállítási igényű termékekre a GLS futárszolgálat nem vállaja a szállítást. Ezeket a termékeket kizárólag telephelyünkön történő személyes átvétellel értékesítjük.

Szállítási feltételek

A kézbesítésre általában 1-3 munkanapon belül 08:00 és 18:00 óra között kerül sor (a rendelés teljes rendelkezésre állása valamint nem nagy terjedelmű termékek esetében). A szállítási határidőt legjobb tudásunk szerint igyekszünk tartani, ugyanakkor a késői szállításból adódó Vásárlói károkért felelősséget nem vállalunk (sem a Szolgáltató, sem a Szállító). A fenti szállítási díjak az Áfát tartalmazzák és Magyarország egész területén érvényesek.

Mennyiségi kifogás kezelése / Sérült csomagok

A termékek kézhezvételekor győződjön meg tételesen a rendelés tartalmáról, csak ezután vegye át és írja alá a Szállítótól kapott átvételi elismervényt. A Szállító távozása után, hiányzó termékekre vonatkozó reklamációt nem tudunk elfogadni. Mindig győződjön meg róla, hogy sérülésmentes (nem szakadt, nem lyukas) csomagot vett át a futártól és csak ezt követően írja alá az átvételi elismervényt. Sérült doboz esetén még a helyszínen intézkedjen a futárszolgálat munkatársa közreműködésével a szükséges károkozási jegyzőkönyv kitöltéséről és, hogy a probléma a futárszolgálati rendszerben rögzítésére kerüljön. Sérült csomag esetén a hiányzó/sérült termékek pótlásának ügyintézését csakis kizárólag a hivatalos károkozási jegyzőkönyv átküldése és a futárszolgálat állásfoglalása esetén tudjuk kivizsgálni. A legtöbb feladott csomag beltartalmáról a félreértések elkerülése végett fotót készítünk.
Tévesen kiküldött mennyiségi probléma, összecserélt áru esetének kérjük, hogy az átvételtől számított 2 napon belül írásban emailen keresztül, fénykép csatolásával jelezze felénk a problémát. Ha hiányosan csomagoltunk (raktárkészlet ellenőrzését követően), akkor a hiányzó terméket pótoljuk, ha felcseréltünk egy terméket, akkor csomagcserével kicseréljük. Csomagcsere esetén kérjük a terméket lezárt dobozban előkészíteni a futárnak. Cégünk csomagolási hibájából származó mennyiségi probléma esetén a csomagcsere Önnek díjtalan. A legtöbb feladott csomag beltartalmáról a félreértések elkerülése végett fotót készítünk. Elállási jog gyakorlása esetén a csomagcsere NEM díjtalan.

Minőségi kifogás kezelése

Ha a termékkel kapcsolatban minőségi problémát észlel, azt haladéktalanul jelezze felénk írásban az átvételt követően és küldjön emailt a hiba leírásával és a hibás termékről jól látható fényképet csatoljon mellékletként. Küldje vissza a terméket/termékeket címünkre.

Sikertelen  kézbesítés

A futárszolgálat kettő alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Ezután a megrendelést a K-Mobil 2006 Kft érvénytelennek nyilvánítja és törli, a megrendelést újra le kell adni, ezúttal már csak előre utalás esetén tudjuk újra küldeni a terméket. Ha az áru átvételét az átvevő az első alkalomkor megtagadja, akkor a futárszolgálat nem kísérli meg a második kézbesítést és visszakerül a termék a székhelyünkre, a megrendelést ez esetben a K-Mobil 2006 Kft érvénytelennek nyilvánítja és törli. A megrendelést újra le kell adni, ezúttal már csak előre utalás esetén tudjuk újra küldeni a terméket. A futárszolgálat a csomag feladásakor és a kézbesítés napján is, Önt email címén értesíti illetve bizonyos esetekben a futár a megadott telefonszámon jelentkezik a szállítást megelőzően.

Visszaszállítás

Cégünk a visszaszállítást az Általános Szerződési feltételekben rögzített feltételeknek megfelelően biztosítja. A visszaszállítás címe: K-Mobil 2006 Kft,  5000, Szolnok, Abonyi út 1. Fizetős csomagként feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni. A visszaszállítás díja a Vásárlót terheli.